ADMINISTRACJA
NIERUCHOMOŚCIAMI
PAKIET 1
OBSŁUGA BIEŻĄCA
NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną
i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Przedkładanie właścicielowi/zarządcy faktur /lub zestawień/
dotyczących konieczności opłacania podatków i innych opłat
publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Przedkładanie właścicielowi/zarządcy faktur /lub zestawień/
dotyczących konieczności opłacania rachunków dotyczących
nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia
budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z
jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów
lokalowych w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy
społecznej.
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa
budowlanego i przedstawianie zaświadczeń i zaleceń pokontrolnych
właścicielowi/zarządcy celem dokonania stosownych wpisów w książce
obiektu budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych
wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości.
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach
utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z
tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów,
funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat
mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem
awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie
nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i
gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do
nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania
ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Koszt: 300,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
PAKIET 2
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną
i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących
nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia
budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji
technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo
Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z
jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów
lokalowych w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy
społecznej.
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa
budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych
wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości.
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach
utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z
tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów,
funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat
mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub
radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem
awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie
nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i
gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do
nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania
ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Koszt: 400,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
PAKIET 3
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną
i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z
utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących
nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia
budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji
przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji
technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo
Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z
jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów
lokalowych w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy
społecznej.
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa
budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych
wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej
wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości.
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach
utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z
tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów,
funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat
mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub
radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
Prowadzenie we własnym zakresie spraw na drodze postępowania
sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego /bez udziału adwokata
lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem
awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie
nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i
gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do
nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania
ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie ochrony i monitoringu obiektu.
Koszt: 500,00 zł/miesięcznie
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
PAKIET 1
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną,
prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z
utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących
nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej /nie oznacza najtańszej!/ dla mocodawcy
oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy
ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji
przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji
technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo
Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z
jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów
lokalowych dla celów uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy
społecznej.
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa
budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych
wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Opracowywanie planów remontów nieruchomości.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty
remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa
procedurami.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości - roczna oraz
pięcioletnia.
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach
utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z
tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów,
funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat
mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów
finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub
radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych.
Organizowanie oraz weryfikacja utrzymania porządku na terenie
nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach
przylegających do nieruchomości.
Analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Weryfikacja dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania
ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Organizowanie legalizacji głównych urządzeń pomiarowych.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie ochrony i monitoringu obiektu.
Koszt: 600,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
PAKIET 2
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną,
prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z
utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących
nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia
budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji
przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji
technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo
Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z
jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów
lokalowych dla celów uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy
społecznej.
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa
budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych
wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Opracowywanie planów remontów nieruchomości.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty
remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa
procedurami.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej
wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty
(np. na termomodernizację).
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości - roczna oraz
pięcioletnia.
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach
utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z
tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów,
funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat
mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów
finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub
radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
Prowadzenie we własnym zakresie spraw na drodze postępowania
sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego /bez udziału adwokata
lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem
awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie
nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i
gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do
nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania
ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie oraz nadzorowanie ochrony i monitoringu obiektu.
Koszt: 700,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
PAKIET 3
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Sporządzanie planu zarządzania nieruchomością.
Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną,
prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z
utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących
nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia
budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji
przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji
technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo
Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z
jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów
lokalowych dla celów uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy
społecznej.
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa
budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych
wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Opracowywanie planów remontów nieruchomości.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty
remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa
procedurami.
Nadzór nad sporządzaniem kosztorysów robót.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej
wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty
(np. na termomodernizację).
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości - roczna oraz
pięcioletnia.
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach
utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z
tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów,
funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat
mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów
finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub
radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
Prowadzenie we własnym zakresie spraw na drodze postępowania
sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego /bez udziału adwokata
lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru
kosztów z tym związanych/.
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem
awarii i ich skutków.
Utrzymywanie ekipy technicznego pogotowia awaryjnego.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie
nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i
gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do
nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania
ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie oraz nadzorowanie ochrony i monitoringu obiektu.
Koszt: 800,00 zł/miesięcznie
DORADZTWO, OBSŁUGA PRAWNA, REGULOWANIE STANÓW PRAWNYCH
PAKIET 1
Prowadzenie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego
oraz egzekucyjnego.
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli.
Koszt: 200,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
PAKIET 2
Prowadzenie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego
oraz egzekucyjnego.
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli.
Poszukiwanie właścicieli i spadkobierców.
Sprawowanie kurateli nad majątkiem oraz osobami.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie spraw lokalowych.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty
remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa
procedurami.
Koszt: 300,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
PAKIET 3
Prowadzenie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego
oraz egzekucyjnego.
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z
nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli.
Poszukiwanie właścicieli i spadkobierców.
Sprawowanie kurateli nad majątkiem oraz osobami.
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną
i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z
utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty
bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Prowadzenie spraw lokalowych.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty
remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa
procedurami.
Badania kosztorysów robót.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej
wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi
związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty
(np na termomodernizację).
Badanie rzetelności i zgodności z obowiązującymi przepisami
dokonywanych rozliczeń księgowych, planów gospodarczych, naliczeń
finansowych, rozliczeń planów gospodarczych, rocznych sprawozdań
finansowych, kosztów utrzymania nieruchomości oraz uzyskanych
przychodów, opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów
zużytych mediów, funduszu remontowego, windykacji należności z
tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z
nieruchomości.
Analizy przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Koszt: 400,00 zł/miesięcznie
OFERTA DLA WSPÓLNOT
MIESZKANIOWYCH
PROPONUJEMY STAWKĘ OD 0,40 ZŁ/M2
POWIERZCHNI/MIESIĘCZNIE
ADMINISTRACJA LOKALAMI
MIESZKALNYMI
PROPONUJEMY STAWKĘ OD 50,00 ZŁ/MIESIĘCZNIE ZA
USŁUGĘ ADMINISTRACJI LOKALEM MIESZKALNYM.
CENY DOTYCZĄ OBSŁUGI LOKALI MIESZKALNYCH.
W PRZYPADKU OBSŁUGI LOKALI UŻYTKOWYCH, DORADZTWA, OBSŁUGI PRAWNEJ
ORAZ REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI DO PODANYCH CEN NALEŻY
DOLICZYĆ 22% PODATKU VAT.
|