Nieruchomości - Administrowanie, Zarządzanie, Doradztwo, Regulacje Stanów Prawnych 


    

OFERTA I CENNIK

 

.: ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCIAMI :.

.: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI :.

.: DORADZTWO, OBSŁUGA PRAWNA, REGULOWANIE STANÓW PRAWNYCH :.

.: OFERTA DLA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH :.

.: ADMINISTRACJA LOKALAMI MIESZKALNYMI :.
 


    

    

 

ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCIAMI
 

PAKIET 1
 

OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Przedkładanie właścicielowi/zarządcy faktur /lub zestawień/ dotyczących konieczności opłacania podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Przedkładanie właścicielowi/zarządcy faktur /lub zestawień/ dotyczących konieczności opłacania rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów lokalowych w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
 
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego i przedstawianie zaświadczeń i zaleceń pokontrolnych właścicielowi/zarządcy celem dokonania stosownych wpisów w książce obiektu budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości.
 
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
 
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.

 
Koszt: 300,00 zł/miesięcznie
 --------------------------------------------------------------------------------------------

 
PAKIET 2

 
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów lokalowych w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
 
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości.
 
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
 
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
 
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.

 
Koszt: 400,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------

  
PAKIET 3

 
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów lokalowych w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
 
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości.
 
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
 
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
Prowadzenie we własnym zakresie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
 
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie ochrony i monitoringu obiektu.

 
Koszt: 500,00 zł/miesięcznie


 

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
 

PAKIET 1

 
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej /nie oznacza najtańszej!/ dla mocodawcy oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów lokalowych dla celów uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
 
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Opracowywanie planów remontów nieruchomości.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa procedurami.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości - roczna oraz pięcioletnia.
 
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
 
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
 
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych.
Organizowanie oraz weryfikacja utrzymania porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
Analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Weryfikacja dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Organizowanie legalizacji głównych urządzeń pomiarowych.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie ochrony i monitoringu obiektu.

 
Koszt: 600,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
  
PAKIET 2

 
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów lokalowych dla celów uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
 
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Opracowywanie planów remontów nieruchomości.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa procedurami.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty (np. na termomodernizację).
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości - roczna oraz pięcioletnia.
 
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
 
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
Prowadzenie we własnym zakresie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
 
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem awarii i ich skutków.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie oraz nadzorowanie ochrony i monitoringu obiektu.

 
Koszt: 700,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
  
PAKIET 3

 
OBSŁUGA BIEŻĄCA NIERUCHOMOŚCI:
Sporządzanie planu zarządzania nieruchomością.
Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości.
Opłacanie rachunków dotyczących nieruchomości.
Wskazanie najkorzystniejszej dla mocodawcy oferty ubezpieczenia budynku oraz zawarcie jego imieniem umowy ubezpieczenia.
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy ustawy Prawo Budowlane.
Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości oraz związanej z jej użytkowaniem.
Wydawanie zaświadczeń oraz wypełnianie wniosków dotyczących zasobów lokalowych dla celów uzyskania dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
 
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI:
Zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
Opracowywanie planów remontów nieruchomości.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa procedurami.
Nadzór nad sporządzaniem kosztorysów robót.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty (np. na termomodernizację).
Organizowanie i nadzór prac remontowo-modernizacyjnych.
Kontrola stanu technicznego nieruchomości - roczna oraz pięcioletnia.
 
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
Przygotowywanie naliczeń finansowych.
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach.
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego.
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa związana z bankiem lub pocztą.
 
USŁUGI PRAWNE
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
Prowadzenie we własnym zakresie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego /bez udziału adwokata lub radcy prawnego i konieczności ponoszenia przez mocodawcę ciężaru kosztów z tym związanych/.
 
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA i EKSPLOATACJA
Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem awarii i ich skutków.
Utrzymywanie ekipy technicznego pogotowia awaryjnego.
Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
Nadzór nad dostawami energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości i energii cieplnej.
Analiza przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Weryfikacja faktur za dostarczone media.
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych.
Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.
Organizowanie oraz nadzorowanie ochrony i monitoringu obiektu.

 
Koszt: 800,00 zł/miesięcznie


 

DORADZTWO, OBSŁUGA PRAWNA, REGULOWANIE STANÓW PRAWNYCH

 
PAKIET 1

 
Prowadzenie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego.
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli.

 
Koszt: 200,00 zł/miesięcznie

--------------------------------------------------------------------------------------------
 
PAKIET 2


Prowadzenie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego.
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli.
Poszukiwanie właścicieli i spadkobierców.
Sprawowanie kurateli nad majątkiem oraz osobami.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie spraw lokalowych.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa procedurami.

 
Koszt: 300,00 zł/miesięcznie
--------------------------------------------------------------------------------------------
   
PAKIET 3

 
Prowadzenie spraw na drodze postępowania sądowego, administracyjnego oraz egzekucyjnego.
Windykacja należności czynszowych oraz innych pożytków z nieruchomości oraz zaliczek od właścicieli.
Poszukiwanie właścicieli i spadkobierców.
Sprawowanie kurateli nad majątkiem oraz osobami.
Przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
Uzyskiwanie imieniem mocodawcy numeru REGON i NIP.
Zakładanie i obsługa rachunku bankowego mocodawcy.
Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
Analiza ofert dotyczących dostaw, robót i usług związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Przygotowywanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
Prowadzenie spraw lokalowych.
Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa procedurami.
Badania kosztorysów robót.
Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej wyboru wykonawcy robót.
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi bądź inwestycyjnymi.
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty (np na termomodernizację).
Badanie rzetelności i zgodności z obowiązującymi przepisami dokonywanych rozliczeń księgowych, planów gospodarczych, naliczeń finansowych, rozliczeń planów gospodarczych, rocznych sprawozdań finansowych, kosztów utrzymania nieruchomości oraz uzyskanych przychodów, opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego, windykacji należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości.
Analizy przychodów i kosztów utrzymania budynku.
Ustalanie zaliczek na media i opłaty eksploatacyjne.

 
Koszt: 400,00 zł/miesięcznie



OFERTA DLA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

 

PROPONUJEMY STAWKĘ OD 0,40 ZŁ/M2 POWIERZCHNI/MIESIĘCZNIE

   


  
ADMINISTRACJA LOKALAMI MIESZKALNYMI

 

PROPONUJEMY STAWKĘ OD 50,00 ZŁ/MIESIĘCZNIE ZA USŁUGĘ ADMINISTRACJI LOKALEM MIESZKALNYM.


 

CENY DOTYCZĄ OBSŁUGI LOKALI MIESZKALNYCH.
W PRZYPADKU OBSŁUGI LOKALI UŻYTKOWYCH, DORADZTWA, OBSŁUGI PRAWNEJ
ORAZ REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI DO PODANYCH CEN NALEŻY DOLICZYĆ 22% PODATKU VAT.

   

 


ul. Mikołajska 6; 31-027 Kraków

tel.: 0-12 429 64 63; fax.: 0-12 423 70 70

www.sterecki.pl | sterecki@sterecki.pl